en dag kvar (;

heejsan, idag så vaknade jag av att nina kom hit & väckte mig, mysigt mysigt hihi (a)sedan så plattade jag håret & mamma frågade vad jag skulle ha för frukost , jag vill ha gröt men mamma kom på att vi inte hade nån kanel! panik typ hej! så jag tog fram telefonen & ringde trött & sur till tina :) dom hade kanel hemma, så gick ut & mötte henne en snabbis, sedan så fixad jag mig & så, vid halv 9 gick jag & nina ut & träffade tina, vi gick då till bussen, sedan hoppade bompa på oxå! :D hihi. vi kom till snäckan & där står typ alla & väntar på oss (:

när vi kommer till stan så hoppar vi av vid söder..vi gick & gick, tog bilder & skojjade runt lixxom. sedan kom vi till centralen & då får vi ÄNTLIGEN då själva! haha, jag gick med tina, evve & nattis :D , vi bräjade med att gå & käka..sedan till galleria n& träffade emil & kalle, sedan så skulle vi sätta på ett tåg & bara åka nånstans, hih det blev mot akalla,så vi fick för oss att vi skulle shoppa i kista haha, träffade min barndomsbästis emma på tåget oxå (: sedan så när vi sitter på tåget så kommer evve & natta på att dom måste lämna korv till kim ( lollos kille ) så vi hoppar av vid solna, sedan tar tåget till stureplan, när vi kommer till east som stället heter så möts vid av en as otrevlig snubbe, så vi drog, för kim hade tydligen fullt upp!

vi ringer sedan lasse (läraren) för vi har ingen aning vart vi ska träffas haha :) men sedan ordnar det sig..vi åker dit, & sitter där i en halvtimme tills resten av klassen kommer. alla brudar ska typ stanna i stan förutom jag & tina så vi sätter oss på tåget med några flera, men sedan precis innan dörrarna stängs så hoppar evve & natta på! vi åker till huddinge, sedan hem till evve & kollar 13 snart 30, skrattar & så som vi brukade göra förut när vi hade våran lilla trio.sedan vid kvart i 5 kommer pappa & hämtar mig, & nu sitter jag här :)

imorn är det skolavslutning! ska antingen ha jeans, en kofta & en fin tröja elr leggings & typ en lång tunika, vad tycker ni? :)


jag & tina på en av sthlms högsta punkter haha :)


sebbe & kevin lite så där fint typ..........


jag evve & nattis <3


min finaste nathalie & bästa evelina




Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad, se i min blogg

2008-12-18 @ 19:23:35
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0