4/12

heeej alla söta, idag har jag varit i skolan, sov ju hos evve, vi tog bussen till skolan för vi var fett arga så vi brydde inte oss om vi kom försent. dagen gick blabla typ normal dag lixom. sedan efter så åkte jag & nina hem till mig, vi var här typ en halvtimme, sedan åkte vi till huddinge c, skulle käka typ. tina följde med :) sedan så dissade nina oss & åkte hem till en annan...................... haha nej men palla bry sig ;) I love u lixxom. men iaf jag & tina hade kul. vi satt på donken så var det en snubbe som var ganska tankad , han gick in på toan, men när han gick ut så hade han inte sin systemet påse så jag & tina skulel gå in & checka haha. när vi kommer in dit, så är kranen på & det ligger en skruvmejsel i handfatet..brevid toan ligger en systemet påse & i toan så ligger det en påse med knark elr typ tabbleter, så vi duktiga som vi är så går vi till mc-personalen :) dom typ ringer väktarna, så det komer först en, men sen 5 haha bilar & skit xD sedan träffade vi sebbe , "emma amanda" & några till typ..(?) sedan tog jag & tina bussen hem:) idag har jag färgat mitt hår på min syrra till blondt igen..imorn blir det först shoppa, sen kulkul på kvällen, på lördag är det the wave..så kanske inte hinner skriva förns på söndag(?) vi får väl se :) pusspuss


mitt rum på bilden som jag har gjort :) gulligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0