3/12

hejsan alla! idag har det varit en normal tråkig skoldag -.- fy fan , dom här 2 dagar har varit skit dåliga, igår 2/12- RIP ozzy, jag saknar dig som fan älskling, har inte ens kunnat åka hem elr sovit hemma, för det kommer bli jobbigt att inte höra hur du snarkar & ligger & tar upp hela soffan, jag älskar dig väldigt mkt &saknar dig mer & mer. jag glömmer dig aldrig. & idag så kom det en liten överaskning, så fan...jag nämner inga namn, men älskling blä :( jag finns här det vet du<3 jag sover hos evve idag, vi var i cetnrum & träffa pippi & nellie på donken, sedan gick vi hem till pippi :) sedan drog jag & evve till bussen där träffa vi adam n :) snackade lite med han , haha. imorn ska jag typ ha moppeteori men kanske ska dra till handeln ist & shoppar med nina & bompa (?)..

& alla mina underbara vänner, Evelina, Bonnie,Nina,Nathalie,Maja & Lollo, ni får inte tro något som inte kommer hända, för jag älskar er alla & jag ska göra allt för att inte förlora er.. jag <3 er det är så det ska va.

visst har evelina sexiga läppar? ;)


jag för ganska länge sedan


min absolut favorit bild på min älskling evelina

ska väl typ duscha & mysa lite med evve if u know what I mean ;) (?) hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0