28/12

hej alla,har inte skrivit på länge för har faktiskt inte haft tid mm. i fredags så var jag i skärholmen med evve bonnie & nattis :) köpte parfym & body lotion.sen var jag hemma på kvällen. sen igår drog jag & shoppade i stan men nina & bonnie :) köpte skor, hårförlängning & trosor :) kan slänga in en bild sen när jag har hårförlängning.sedan så åkte viu hem till mig, spelade spel xD haha sen skjutsade mamma oss till huddinge , och där tog vi bussen till heron city, bowlade :) vi körde tre serier, bonnie vann en, jag en & nina en :) sedan åkte vi till huddinge &där hämtade ninas mamma oss sedan körde hem oss till bompa, &sen var det en grej så vi blev skit rädda, vi vågade inte gå in i huset, men bonnie ringde sin mamma så allt löste sig :) sen så typ vid halv ett så möttte vi simon , sedan hämtade vi becka som kommit hem ny piercad & skti brun!!!!!!!!!!!! haha , :) saknat henne <3 men sedan skjutsade simon hem osss & nina gick typ & la sig direkt & jag & bonnie flummade lite men sedan en timme senare så slocknade vi vid 3. imorse drog nina hem vid 11 för hon skulle till stan men jag & bonnie sov till typ halv ett (: sedan så kom mamma& hämtade mig, så nu sitter jag här.

dagens planer: åka & käka middag hos farmor kl 4
efter det träffa becka, hoppas på att kunna umgås med alla ikväll!

juste, första inlägget på min nya data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0