18/12

hej alla gulliga :)
har nyss fixat pippis design :) (filippalundwall.blogg.se) hehe. pea funkar inte -.- först när jag ska logga in så funkar det inte, sen när jag skriver glömt lösenord & ska skriva vad jag har för alias, så står det att mitt alias inte funkar(?) skit sida, haha nej (a) men mitt konto är inte raderat för det är exact likadant för pippi (:
imorn är det ju skolavslutning, jag ska ha en glittrig tröja,tights & en svart kofta typ.
jag vill göra något kul imorn! men alla ska göra andra saker..bonnie ska träffa alex & linn, nina ska till joshua & evve ska ha gäster..kul! hihi nej men är det någon som vill hitta på nått så är det bara ringa :) 0736965602 <3

evve & lollo <3


jag tycker faktiskt att lollo & becka kan komma hem nu..saknar er som fan!


idag så har ozzys aska kommit hit hem, det står i en träburk tror jag det är i skåpet, lite läskigt men han har iaf kommit hem elr vad man ska säga..
saknar dig verkligen mest, vet inte vad jag ska ta mig till snart, du var som en bror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0